Общи условия
§1 Дефиниции на термините, използвани в Общите условия
Всеки път когато се появят следните дефиниции, става дума за:
1. Продавач - означава фирмата ORBICO ООД ул. Salsy 2, 02-823 Варшава, вписана в регистъра на предприемачите, воден от Окръжния съд на Варшава, 13-ти икономически том на Националния съдебен регистър с номера KRS номер 0000046562, NIP 6462526337.
2. Цена - Означава брутната цена на продукта, поставена до информацията за продукта, без да се включват Разходите за доставка на продукта.
3. Ценова листа - Означава списък на Продуктите заедно с техните Цени.
4. Профил - индивидуален профил на Клиент, създаден след Регистрация, чрез който той използва услугите, достъпни след създаването му на уебсайта www.converse.bg, по-специално Профилът позволява: запазване и съхраняване на информация за адресните данни на Клиента за изпращане на Продукти, проследяване на статуса на поръчката, достъп до хронология на поръчките. Клиентът получава достъп до Профила чрез потребителско име и парола.
5. Кошница – предоставена от Продавача електронна форма, чрез която Клиентът извършва покупка.
6. Разходи за доставка на продукта - означава разходите, правени за целите на доставката на продукта до Поръчителя в съответствие с Поръчката на Поръчителя.
7. Продукт – означава продукти, предлагани от Продавача за продажба на дребно в Магазина.
8. Магазин - Означава онлайн магазин, управляван от Продавача на интернет адрес www.converse.bg.
9. Уебсайт, Портал - Означава автоматичен механизъм, разположен на уебсайта www.converse.pl, позволяващ на Поръчителя да извършва дейностите, предвидени в Общите условия в областта на правене на Поръчка в електронен вид и набор от други функционалности, предлагащи се на този интернет адрес.
10. Получател, Клиент - означава пълнолетно физическо лице с пълна дееспособност, юридическо лице или организационна единица без правосубектност, но с правоспособност, което ще направи Поръчка в съответствие с правилата, посочени в тези Общи условия.
11. Консуматор – по смисъла на член 22, параграф 1 от Гражданския кодекс на Полша: физическо лице, което извършва правна сделка с предприемач, която не е пряко свързана с неговата стопанска или професионална дейност.
12. Поръчка - Означава оферта, отправена към Продавача от Получателя в електронната форма, предвидена в разпоредбите на тези Общи условия, относно закупуването на Продукта.
13. Договор за продажба - договор за продажба на Продукт, сключен между Клиента и Продавача чрез Магазина.
§ 2 Главна информация
1. Онлайн магазинът, работещ на www.converse.bg, се управлява от Продавача.
2. С Продавача може да се свържете, както следва:
a. на тел. 00359429529241
b. По въпроси, свързани с функционирането на Магазина и Поръчки, както и за упражняване право на отказ от договора: [email protected]
c. По подробни въпроси относно продукта, неговите характеристики, функции: по електронна поща на адрес: [email protected]
d. По въпроси, свързани с рекламации: по електронен път на следния адрес: [email protected]
3. Поръчките се правят въз основа на приложимото законодателство и в съответствие с принципите, изложени в тези Общи условия.
4. Правенето на поръчка в Магазина означава приемане на настоящите Общи условия.
5. Поръчаните продукти ще бъдат доставени до места за доставка, намиращи се на територията на Република България, които места за доставка са посочени от Потребителя/Клиента.
6. Предлаганите от Магазина продукти и Цените им може да се различават от предлаганите продукти и цени в стационарните магазини на Продавача.
7. Продавачът полага всички усилия, за да гарантира, че използването на Уебсайта е възможно за интернет потребители, използващи всички популярни уеб браузъри, операционни системи, видове устройства и видове интернет връзки. Минималните технически изисквания за използване на уебсайта са уеб браузър поне Internet Explorer 8 или Chrome 16 или Firefox 10 или Opera 11 или Safari 5 или по-нова версия, с активиран Javascript, приемащ „бисквитки“, интернет връзка с честотна лента поне 256 kbit/s и активен имейл профил.
8. За да регистрира профила, Клиентът попълва регистрационния формуляр, предоставен в Магазина, като предоставя лични данни, отбелязани там като необходими, приемайки разпоредбите на настоящите Общи условия и натискайки бутона „Регистрация“ или еквивалентен бутон. С регистрацията на Профил Клиентът сключва безвъзмезден договор за предоставяне на електронни услуги за неопределено време.
9. Клиентът, който е регистрирал профила, може да прекрати договора за предоставяне на електронни услуги, като отправи искане до Продавача за изтриване на профила на Клиента, използвайки всяко средство за дистанционна комуникация, посочено в настоящите Общи условия и позволяващо на Продавача да прочете волеизявлението на Клиента, в частност чрез електронна поща на следния адрес: [email protected].
10. Оплаквания, свързани с предоставянето на електронни услуги от Продавача и други оплаквания, свързани с работата на Магазина (с изключение на процедурата за рекламация на продукти, която е посочена в § 8 и 9 от Общите условия), могат да бъдат подадени от Клиента чрез електронна поща на следния адрес: [email protected].
11. Препоръчително е в описанието на оплакването Клиентът да посочи най-малко: информация и обстоятелства относно предмета на оплакването си (в какво се изразява то), заявката си (какво желае да бъде извършено/променено/коригирано) и данни за контакт.
12. Отговорът на горепосоченото оплакване става незабавно (в случаите, в които причината, която е породила оплакването е от такова естество, което позволява незабавна реакция за отстраняването му), а във всички останали случаи не по-късно от 14 календарни дни от датата на неговото получаване от страна на Продавача.
13. Забранено е Клиентът да предоставя неправомерно съдържание и да използва уебсайта или безплатните услуги, предоставяни от Продавача, по начин, противоречащ на действащото законодателство, благоприличието, по начин, нарушаващ личните права на трети лица или законните интереси на Продавача.
14. Поради публичния характер на Интернет и използването на услугите, предоставяни по електронен път, Продавачът обръща внимание на рисковете, свързани с възможността за получаване и промяна на клиентски данни от неоторизирани лица, поради което Клиентите трябва да използват подходящи технически мерки, които свеждат до минимум гореспоменатите рискове. По-специално те трябва да използват антивирусни програми и програми, които защитават самоличността на интернет потребителите.
15. Снимките на продуктите са илюстративни, които в някои случаи могат да се различават от действителния вид на продукта, например поради различна конфигурация на компютърния хардуер на Клиента. Това обаче не засяга свойствата на Продуктите.
§ 3 Цени на продуктите и начин за плащане
1. Всички цени на продуктите в Магазина са изразени в български лева и включват ДДС.
2. Цените на продуктите не включват разходите за доставка на продукта.
3. Цената, посочена за Продукта в момента на правене на Поръчката от Клиента, е крайна, обвързваща и не подлежи на преговори.
4. Информацията за общата стойност на поръчаните продукти се представя в раздела Кошница и се актуализира след добавяне на всеки Продукт.
5. Информация за общата стойност на Поръчката (обща стойност на поръчания Продукт + Разходите за доставка на Продукта) се предоставя след избор на начин на плащане и доставка.
6. Продавачът си запазва правото да променя цените на продуктите, посочени в ценовата листа. Промяната в цените не засяга Продукти, за които вече е направена Поръчка и/или Продукти, които вече са платени от Клиента.
7. Всички продукти, предлагани в Магазина, са нови и оригинални, без физически дефекти и са законно въведени на българския пазар.
8. Продавачът позволява плащане за Поръчката под формата на електронно плащане чрез услугата PayU - обработката на електронни плащания и платежни карти се предоставя от: PayU.pl - PayU SA със седалище в Познан (адрес на седалище: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Познан), вписан в регистъра на предприемачите на Националния съдебен регистър под номер 0000274399, регистрационни досиета, съхранявани от Окръжен съд за Познан - Нове Място и Вилда в Познан, акционерен капитал в размер на 4 000 000 PLN напълно изплатен, NIP (данъчен номер): 779-23-08-495.
§ 4 Поръчка
1. Поръчки могат да се правят през цялата година, 24 часа в денонощието, чрез уебсайта www.converse.bg.
2. За да направите поръчка, изберете Продукт от продуктовата категория, представена на сайта на Магазина и го добавете в Кошницата. Същото трябва да се направи и със следващите Продукти, които Клиентът възнамерява да закупи.
3. Кошницата представя: името на Продукта, неговата снимка, избраното от Клиента количество, цена на Продукта и общата стойност на избраните продукти.
4. Максималният брой Продукти от един и същ модел и размер, поръчани от едно лице, е 5 (пет) броя в една Поръчка. Продавачът си запазва правото да намали броя на поръчаните артикули Limited edition.
5. След добавяне на продуктите в Кошницата, изберете формата на доставка и начин на плащане, след което щракнете върху полето "Напред", за да преминете към етап: Фактура и данни за доставка.
6. Ако Клиентът има Профил в Магазина, той следва да влезе в системата чрез полетата за вход на етап „Вашите данни“, за да финализира покупката, след което да потвърди фактурата и адреса за доставка. Ако адресните данни трябва да бъдат актуализирани, щракнете върху полето „Нови клиентски данни“ и въведете нова информация. Ако Клиентът е влязъл в Профила си веднага след като е влязъл в уебсайта на Магазина, неговите адресни данни ще бъдат показани автоматично.
7. След предоставяне на адресните данни следва да се провери съдържанието на Кошницата и други детайли на Поръчката: адресни данни, начин на доставка и начин на плащане. Ако изискват корекция, щракнете върху полето "Връщане". Ако те са верни, щракнете върху полето „Купете сега“, след което Клиентът ще бъде пренасочен към уебсайта на платежния оператор, за да финализира плащането на Поръчката, след което ще получи потвърждение по имейл за извършване на поръчката.
8. Потвърждението за направена Поръчка съдържа подробна информация за направената Поръчка и номера, който следва да се използва при контакти с Продавача.
§ 5 Промяна или анулиране на Поръчката
1. След потвърждаване на Поръчката не е възможно да я променяте, но е възможно да я анулирате съгласно описания по-долу начин:
2. Клиентът има възможност да анулира поръчката, докато тя не бъде завършена и предадена на куриерската фирма. След като Поръчката бъде прехвърлена на куриерската фирма, вече не е възможно да анулирате Поръчката.
3. Анулирането на поръчката трябва да бъде изпратено до Продавача в електронен вид на адрес [email protected]. Тези разпоредби не засягат правото на Клиента да се откаже от договора в съответствие с разпоредбите на § 7.
§ 6 Изпълнение на договора
1. Под завършване на поръчката се разбира комплектоване на поръчаните продукти, подготовка на документи, опаковане и предаване на пратката на куриерската фирма.
2. Продавачът полага всички усилия, за да гарантира, че Продуктите, представени в Магазина, са винаги налични.
3. В изключително редки случаи на неналичност на Продукта/част от Продуктите, обхванати от Поръчката, Клиентът се информира за статуса на Поръчката по електронен път и се иска да вземе решение за начина на нейното изпълнение (частично изпълнение или анулиране на цялата Поръчка). В такава ситуация изпълнението на Поръчката ще бъде спряно до получаване на отговор от Клиента. При липса на отговор след 7 дни от датата на изпращане на запитването до Клиента, Поръчката ще бъде анулирана.
4. Условието за изпълнение на Поръчката е Клиентът да предостави коректен и точен адрес за доставка. Адресът за доставка трябва да се намира на територията на Република България и не може да бъде адрес на абонаментна пощенска кутия.
5. Продавачът си запазва правото да се откаже от изпълнението на Поръчката, ако данните, предоставени от Поръчителя във формуляра за покупка, са непълни или грешни. В този случай Продавачът ще върне парите на Клиента по същия начин, по който е извършено плащането.
6. Изпълнението на поръчката, направена в Магазина, започва в момента, в който плащането бъде преведено по сметката на Продавача.
7. За всяка Поръчка се издава фактура с ДДС.
8. Поръчките се обработват от понеделник до петък, с изключение на официални празнични и почивни дни. За официални празнични и почивни дни ще бъдат считани както определените такива за Република България, така също и определените такива за Република Полша в случай, че Продавачът се нуждае от съдействие на екип, работещ на територията на Република Полша. Поръчката ще бъде изпратена в рамките на 2 работни дни считано от получаването й.
9. След като Продавачът предаде пратката с Поръчката на куриерската фирма, Клиентът ще бъде уведомен за това по имейл и ще получи фактура и номер за проследяване на статуса на пратката с поръчката.
§ 7 Сключване на Договор за продажба, право на отказ от Договора
1. Договорът ще се счита сключен от момента, в който Клиентът получи потвърждението на Поръчката от страна на Продавача.
2. Съгласно договора Продавачът се задължава да изпълни Поръчката в съответствие със съдържанието на спецификацията на Поръчката в приемането на Поръчката, изпратено до Получателя.
3. Продавачът доставя Продуктите на Поръчителя на посочения от него адрес. Фактурата се изпраща по електронен път на имейл адреса, посочен от Потребителя в неговия Профил.
4. Поръчителят се задължава да приеме Продуктите и да заплати Цената, посочена от Продавача, заедно с всички Разходи за доставка на Продуктите.
5. В съответствие с приложимото законодателство, Клиентът, който е Потребител, може да упражни своето право на отказ от сключения договор от разстояние, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в рамките на 14 дни от датата на приемане на стоките от Клиента (получаване на пратката). По отношение на стоките, закупени от Магазина, Продавачът предлага срок от 30 (тридесет) дни от датата на приемане на стоките от Клиента (получаване на пратката) за упражняване от негова страна на законовото му право на отказ от сключения договор от разстояние.
6. За да спазите горепосочения срок, е достатъчно да изпратите заявление за оттегляне от Договора за продажба по електронна поща на следния имейл адрес: [email protected].
7. Образецът за отказ може да бъде намерен на следния линк: ФОРМУЛЯР ЗА ОТКАЗ (Изтегляне), както и ще ви бъде изпратен в имейла, в който ще получите фактура за Вашата поръчка.
8. В случай на упражнено право на отказ от договора от разстояние, договорът се счита за невалиден. Предоставеното от страните се връща в непроменено състояние, освен ако промяната не е била необходима в рамките на обичайното. Връщането трябва да стане незабавно, не по-късно от 30 дни от датата на получаване от Магазина на Формуляра/Заявлението за отказ от договора.
9. Върнатият продукт трябва да бъде опакован по начин, който гарантира липсата на повреда на пратката по време на транспортиране. Продуктът трябва да бъде върнат с оригиналния етикет и да включва всички налични към него аксесоари. Заедно с Продукта, Поръчителят следва да предостави попълнен Формуляр за отказ от договора от разстояние, който се изпраща към фактурата, или да изтегли образеца, предоставен под линка в точка 7 по-горе, или в друга писмена форма – недвусмислено волеизявление за отказ от договора, съдържащо поне: номер на поръчка и/или фактура, дата на покупка, данни за адрес на Клиента, телефонен номер, имейл адрес, номер на банкова сметка за връщане на цената на продукта.
10. Клиентът носи отговорност за намаляването на стойността на Продукта в резултат на използването му по начин, който надхвърля необходимото за установяване на естеството, характеристиките и функционирането на Продукта.
11. Попълнете Формуляра за отказ ФОРМУЛЯР ЗА ОТКАЗ от договора от разстояние, който сте получили по имейл заедно с фактурата, или който Формуляр може да откриете в линка в пар. 7, т. 7 по-горе от настоящите Официални правила.
12. Внимателно опаковайте продукта/продуктите, по възможност в кутията, в която сте ги получили, заедно с всички налични по продукта/продуктите етикети, като ги опаковате заедно с Формуляра за отказ от договора от разстояние.
13. Намерите най-близкия пункт за предаване на www.psf.dhl.com..
14. Предайте пратката.
15. Възстановяването на сумата, произтичаща от стойността на Продуктите и всички разходи по доставката им до Клиента, ще се извърши в рамките на 14 дни от датата на получаване на заявлението на Клиента за отказ от Договора за продажба.
16. Продавачът може да задържи връщането на сумата, която трябва да се възстанови, до получаване на Продуктите, изпратени от Клиента, или до получаване от Клиента на доказателство за връщането им, в зависимост от това кое събитие настъпи първо.
17. Ако Клиентът е направил разходите за доставка на връщаната Поръчка до Продавача, в случай на отказ от Договора за продажба, те ще бъдат напълно възстановени на Клиента (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Клиента начин за доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Продавача).
18. Възстановяването на сумите за Продукта/Продуктите, както и направените от Клиента разходи за доставка, ще бъде извършено по същия метод, който Клиентът е избрал за плащане на Поръчката.
§ 8 Рекламация на продукта
1. Всеки продукт, закупен в Магазина, е покрит от гаранцията на Продавача при условията, посочени в Гражданския кодекс.
2. Продавачът трябва да достави продукта без дефекти.
3. По-специално, Клиентът има право да подаде рекламация, ако:
4. Рекламацията се подава в писмена форма включително под формата на съобщение по електронна поща. За разглеждане на рекламацията не е необходимо да доставите обратно на Продавача продукта, предмет на рекламацията, като в такъв случай е достатъчно да изпратите уведомление за рекламация (свободен текст, съдържащ данните по-долу) на имейл адрес [email protected] заедно със снимки, на които е представен продуктът, предмет на рекламацията, копие от документа за покупка, номера на поръчката и описание, съдържащо следните данни:
5. Клиентът може да подаде рекламация, използвайки образеца на Формуляра за рекламация Формуляра за рекламация. (Изтегли)
6. Ако за разглеждане на рекламацията е необходимо Продуктът да бъде доставен на Продавача, рекламациите на такива Продукти, закупени в Магазина, се правят чрез изпращане на стоките обратно по пощата или по куриер, за сметка на Продавача, на следния адрес:
ORBICO SP. Z O.O.
WWW.CONVERSE.BG – Complaints Department (Отдел за рекламации)
SPB bud. B
Ul. Chorzowska 150
40-101 Katowice
7. Обстоятелството дали Продуктът следва да бъде изпратен обратно на Продавача за разглеждане на подадена рекламация, се преценява от Продавача след запознаване от негова страна с подаденото от Клиента оплакване и посочената в него информация.
8. Продуктът, предмет на рекламация, и формулярът за уведомяване за рекламация трябва да бъдат внимателно опаковани и защитени от възможни повреди по време на транспортиране.
9. Продавачът не приема колети, изпратени "за взимане от офис".
10. Продавачът ще отговори на искането на Клиента незабавно (когато конкретното искане е от такова естество, което позволява незабавна реакция), но във всички случаи не по-късно от 14 дни от получаване на Продукта, предмет на рекламация. Отговорът на рекламацията ще бъде изпратен на посочения от Клиента електронен адрес или по друг предоставен от него начин.
11. Клиентът, който упражнява правата по гаранцията, се задължава да изпрати дефектиралия артикул на адреса на Продавача, посочен в т. 6 по-горе.
12. Ако Продавачът не възрази на подадената от Клиент рекламация в 14-дневен срок от датата на получаването й, се счита, че рекламацията е призната за основателна.
13. Продуктите, продавани от Продавача, могат да бъдат покрити от гаранцията, предоставена от производителя на Продукта.
§ 9 Отговорност за спазване на договора
1. Прилагат се разпоредбите на § 9 само при Клиент, който е Потребител.
2. Ако Продуктът не е в съответствие с договора, Клиентът може да поиска:
a. Поправка на продукта или
b. Замяна на продукта.
3. Рекламация за неспазване на договора следва да бъде направена в писмен вид. Продавачът препоръчва да изпратите рекламация на следния имейл адрес: [email protected] преди да върнете продукта (за целта можете да използвате Формуляра за рекламация и прилагайте процедурата, описана в § 8). Рекламацията трябва да включва:
a. Име на продукта, размер и код;
b. Обстоятелства, при които е възникнал дефектът/щетата, по-специално вида и датата на разкриване на дефекта/щетата;
c. Посочване на конкретно действие, което желаете да се предприеме: ремонт или замяна;
d. Дата на доставката на продукта;
e. Данни за контакт на жалбоподателя.
4. Продавачът отговаря на рекламацията по начина, по който е подадена, в 14-дневен срок от датата на получаването й.
5. Клиентът предоставя Продукта, подлежащ на ремонт или замяна, на разположение на Продавача. Продавачът получава Продукта за своя сметка.
6. Клиентът не е длъжен да заплаща за нормалното използване на Продукта, който впоследствие е заменен.
7. Ако Продуктът не е в съответствие с договора, Клиентът може да подаде заявление за намаление на цената или отказ/разваляне от/на договора, когато:
a. Продавачът е отказал да поправи или замени Продукта;
b. Продавачът не е успял да поправи или замени Продукта;
c. Несъответствието на Продукта с договора продължава, въпреки че Продавачът се е опитал да го приведе в съответствие с договора;
d. Липсата на съответствие на продукта с договора е достатъчно значима, за да оправдае незабавно намаление на цената или оттегляне от договора;
e. От заявлението или обстоятелствата на Продавача става ясно, че той няма да приведе Продукта в съответствие с договора в разумен срок или без неоправдано неудобство за Клиента.
8. Искането за намаление на цената или отказ от договора може да бъде подадено в писмена форма на адреса на Продавача или на имейл адрес: [email protected] (за целта можете да използвате Формуляра за рекламация). Заявлението трябва също така да посочва номера на банковата сметка, на която ще бъде върната равностойността на Продукта, предмет на рекламация, ако Продавачът приеме рекламацията и намали или ефективно се откаже от договора.
9. Искането за намаление на цената или отказ от договора за продажба трябва да съдържа:
a. Данни за връзка с клиента;
b. Име на продукта, размер и код;
c. Датата на доставка на продукта;
d. Посочване на причината за упражняване правото на рекламация, избрана измежду основанията, посочени в разп. 7 по-горе;
e. Искане за намаление на цената на Продукта, заедно с посочване на намалената цена на Продукта, или искане за отказ от Договора за продажба. Потребителят може да посочи с каква сума да бъде намалена стойността на Продукта, но решението за нейния размер е на Продавача съгласно приложимото законодателство.
10. Продавачът връща на Клиента дължимите суми в резултат на упражнено право на намаление на цената незабавно, не по-късно от 14 дни от датата на получаване на заявлението за намаление на цената.
11. В случай на отказ от договора, Клиентът незабавно връща Продукта на Продавача за негова сметка. Продавачът връща цената на Клиента незабавно, не по-късно от 14 дни от датата на получаване на Продукта или доказателство за връщането му.
12. Продавачът възстановява цената, като използва същия метод на плащане, използван от клиента, освен ако той изрично не се е съгласил на различен метод на връщане, който не включва никакви разходи за него.
§ 10 Замяна на продукта
1. Ако Клиентът желае да замени Продукта (в случаите, когато Продуктът няма дефект), той трябва да упражни правото си на отказ от сключения Договор за продажба за съответния Продукт (съгласно правилата на § 7, т. 5), след което да направи нова Поръчка за друг Продукт.
§ 11 Кодове за отстъпка
1. Магазинът предоставя възможност за организиране на промоционални кампании, в които клиентите ще могат да направят покупка с код за отстъпка.
2. Кодовете за отстъпка предоставят отстъпка за избрани продукти от Магазина и не могат да се комбинират с други кодове за отстъпка.
3. При отказ от договора относно Продукта, за който е предоставена отстъпка с промоционален код, през периода на промоцията, Клиентът няма право на т.нар. възстановяване на отстъпката при покупка на различен размер от същия модел, ако промоцията е приключила.
4. Неизвършването на плащане по време на промоционалния период е равносилно на отказ от извършване на поръчка при промоционални условия; в такава ситуация Клиентът не получава потвърждение за извършване на поръчката и не може да изисква изпълнението на такава поръчка при промоционални условия, ако промоцията е приключила.
§ 12 Защита на личните данни
1. Информация относно обработката на лични данни от Продавача можете да намерите в Политиката за поверителност, достъпна на адрес: https://www.converse.bg/privacy-policy .
§ 13 Бюлетин
1. Услугата се състои в изпращане на бюлетин безплатно по имейл с информация за текущи оферти, промоции и разпродажби. Услугата е достъпна за всички потребители на Магазина без необходимост от регистрация.
2. За да получава имейл съобщения под формата на бюлетин, Потребителят на Магазина въвежда своя имейл адрес във формуляра за абонамент, достъпен на Портала. След изпращане на попълнената форма за абонамент за Бюлетин, потребителят незабавно получава по електронна поща на посочения в регистрационната форма имейл адрес потвърждение за сключването на договора за предоставяне на услугата Бюлетин с искане за потвърждение и активиране на услугата. Активирането става чрез избор на пренасочване към уебсайта на Магазина, който е включен в изпратения имейл.
3. Потребителят може да се отпише от бюлетина по всяко време, като щракне върху съответната връзка, предоставена в долния колонтитул на всеки имейл, съдържащ бюлетина.
4. Всеки абониран потребител получава еднократен уникален код за отстъпка -15%, изпратен по електронен път на посочения от потребителя e-mail адрес.
§ 14 Заключителни разпоредби
1. По въпроси, които не са обхванати от настоящите Общи условия, се прилагат разпоредбите на полското законодателство. Въпреки избраното приложимо законодателство, това не лишава Потребителя от защитата, призната му въз основа на разпоредбите, които не могат да бъдат изключени при сключване на договор между Продавача и Потребителя, по силата на закона, който съгласно съответните регулации, би се използвал при липсата на избор на приложимото право.
2. Продавачът може да промени Общите условия в случай на:
3. Клиентите ще бъдат информирани за промяната в Правилника чрез публикуване на изменената му версия на уебсайта на Магазина най-малко 7 (седем) дни преди датата на влизане в сила на промените. В срока по предходното изречение изменената версия на Правилата ще бъде изпратена на Потребителите по електронна поща.
4. Разпоредбите на приложимите към момента правила се прилагат за споразумения за продажба, сключени преди датата на влизане в сила на новите разпоредби.
5. Потребител, който не е съгласен с промяната в Правилата, може да се откаже от Профила (да прекрати договора за предоставяне на електронни услуги) по начина, посочен в § 2, ал. 9.
6. Всеки клиент може да използва извънсъдебни методи за разглеждане на рекламации и предявяване на искове. В тази връзка е възможно.
7. Продавачът се стреми споровете с Потребителя да се решават на първо място по приятелски начин, в случай че тази форма не успее, компетентен за разрешаване на спорове е съдът, който е компетентен съгласно приложимите разпоредби.
8. В съответствие с Правилника на Европейския парламент и на Съвета № 524/2013 от 21 май 2013 г. Продавачът предоставя електронна препратка към платформата за ODR: ec.europa.eu/odr. ODR платформата е, наред с други, източник на информация за формите на извънсъдебно разрешаване на спорове, които могат да възникнат между търговци и потребители.
9. При спорове между Продавача и физическо лице, което не е потребител или юридическо лице, териториално компетентен е съдът по седалището на Продавача.
10. Актуалната редакция на Правилника е в сила от 21 октомври 2024 г. г.
Новият Правилник е в сила от 18 декември 2024 г.
Общи условия
§1 Дефиниции на термините, използвани в Общите условия
Всеки път когато се появят следните дефиниции, става дума за:
1. Продавач - означава фирмата ORBICO ООД ул. Salsy 2, 02-823 Варшава, вписана в регистъра на предприемачите, воден от Окръжния съд на Варшава, 13-ти икономически том на Националния съдебен регистър с номера KRS номер 0000046562, NIP 6462526337.
2. Цена - Означава брутната цена на продукта, поставена до информацията за продукта, без да се включват Разходите за доставка на продукта.
3. Ценова листа - Означава списък на Продуктите заедно с техните Цени.
4. Профил - индивидуален профил на Клиент, създаден след Регистрация, чрез който той използва услугите, достъпни след създаването му на уебсайта www.converse.bg, по-специално Профилът позволява: запазване и съхраняване на информация за адресните данни на Клиента за изпращане на Продукти, проследяване на статуса на поръчката, достъп до хронология на поръчките. Клиентът получава достъп до Профила чрез потребителско име и парола.
5. Кошница – предоставена от Продавача електронна форма, чрез която Клиентът извършва покупка.
6. Разходи за доставка на продукта - означава разходите, правени за целите на доставката на продукта до Поръчителя в съответствие с Поръчката на Поръчителя.
7. Продукт – означава продукти, предлагани от Продавача за продажба на дребно в Магазина.
8. Магазин - Означава онлайн магазин, управляван от Продавача на интернет адрес www.converse.bg.
9. Уебсайт, Портал - Означава автоматичен механизъм, разположен на уебсайта www.converse.pl, позволяващ на Поръчителя да извършва дейностите, предвидени в Общите условия в областта на правене на Поръчка в електронен вид и набор от други функционалности, предлагащи се на този интернет адрес.
10. Получател, Клиент - означава пълнолетно физическо лице с пълна дееспособност, юридическо лице или организационна единица без правосубектност, но с правоспособност, което ще направи Поръчка в съответствие с правилата, посочени в тези Общи условия.
11. Консуматор – по смисъла на член 22, параграф 1 от Гражданския кодекс на Полша: физическо лице, което извършва правна сделка с предприемач, която не е пряко свързана с неговата стопанска или професионална дейност.
12. Поръчка - Означава оферта, отправена към Продавача от Получателя в електронната форма, предвидена в разпоредбите на тези Общи условия, относно закупуването на Продукта.
13. Договор за продажба - договор за продажба на Продукт, сключен между Клиента и Продавача чрез Магазина.
§ 2 Главна информация
1. Онлайн магазинът, работещ на www.converse.bg, се управлява от Продавача.
2. С Продавача може да се свържете, както следва:
a. на тел. 00359429529241
b. По въпроси, свързани с функционирането на Магазина и Поръчки, както и за упражняване право на отказ от договора: [email protected]
c. По подробни въпроси относно продукта, неговите характеристики, функции: по електронна поща на адрес: [email protected]
d. По въпроси, свързани с рекламации: по електронен път на следния адрес: [email protected]
3. Поръчките се правят въз основа на приложимото законодателство и в съответствие с принципите, изложени в тези Общи условия.
4. Правенето на поръчка в Магазина означава приемане на настоящите Общи условия.
5. Поръчаните продукти ще бъдат доставени до места за доставка, намиращи се на територията на Република България, които места за доставка са посочени от Потребителя/Клиента.
6. Предлаганите от Магазина продукти и Цените им може да се различават от предлаганите продукти и цени в стационарните магазини на Продавача.
7. Продавачът полага всички усилия, за да гарантира, че използването на Уебсайта е възможно за интернет потребители, използващи всички популярни уеб браузъри, операционни системи, видове устройства и видове интернет връзки. Минималните технически изисквания за използване на уебсайта са уеб браузър поне Internet Explorer 8 или Chrome 16 или Firefox 10 или Opera 11 или Safari 5 или по-нова версия, с активиран Javascript, приемащ „бисквитки“, интернет връзка с честотна лента поне 256 kbit/s и активен имейл профил.
8. За да регистрира профила, Клиентът попълва регистрационния формуляр, предоставен в Магазина, като предоставя лични данни, отбелязани там като необходими, приемайки разпоредбите на настоящите Общи условия и натискайки бутона „Регистрация“ или еквивалентен бутон. С регистрацията на Профил Клиентът сключва безвъзмезден договор за предоставяне на електронни услуги за неопределено време.
9. Клиентът, който е регистрирал профила, може да прекрати договора за предоставяне на електронни услуги, като отправи искане до Продавача за изтриване на профила на Клиента, използвайки всяко средство за дистанционна комуникация, посочено в настоящите Общи условия и позволяващо на Продавача да прочете волеизявлението на Клиента, в частност чрез електронна поща на следния адрес: [email protected].
10. Оплаквания, свързани с предоставянето на електронни услуги от Продавача и други оплаквания, свързани с работата на Магазина (с изключение на процедурата за рекламация на продукти, която е посочена в § 8 и 9 от Общите условия), могат да бъдат подадени от Клиента чрез електронна поща на следния адрес: [email protected].
11. Препоръчително е в описанието на оплакването Клиентът да посочи най-малко: информация и обстоятелства относно предмета на оплакването си (в какво се изразява то), заявката си (какво желае да бъде извършено/променено/коригирано) и данни за контакт.
12. Отговорът на горепосоченото оплакване става незабавно (в случаите, в които причината, която е породила оплакването е от такова естество, което позволява незабавна реакция за отстраняването му), а във всички останали случаи не по-късно от 14 календарни дни от датата на неговото получаване от страна на Продавача.
13. Забранено е Клиентът да предоставя неправомерно съдържание и да използва уебсайта или безплатните услуги, предоставяни от Продавача, по начин, противоречащ на действащото законодателство, благоприличието, по начин, нарушаващ личните права на трети лица или законните интереси на Продавача.
14. Поради публичния характер на Интернет и използването на услугите, предоставяни по електронен път, Продавачът обръща внимание на рисковете, свързани с възможността за получаване и промяна на клиентски данни от неоторизирани лица, поради което Клиентите трябва да използват подходящи технически мерки, които свеждат до минимум гореспоменатите рискове. По-специално те трябва да използват антивирусни програми и програми, които защитават самоличността на интернет потребителите.
15. Снимките на продуктите са илюстративни, които в някои случаи могат да се различават от действителния вид на продукта, например поради различна конфигурация на компютърния хардуер на Клиента. Това обаче не засяга свойствата на Продуктите.
§ 3 Цени на продуктите и начин за плащане
1. Всички цени на продуктите в Магазина са изразени в български лева и включват ДДС.
2. Цените на продуктите не включват разходите за доставка на продукта.
3. Цената, посочена за Продукта в момента на правене на Поръчката от Клиента, е крайна, обвързваща и не подлежи на преговори.
4. Информацията за общата стойност на поръчаните продукти се представя в раздела Кошница и се актуализира след добавяне на всеки Продукт.
5. Информация за общата стойност на Поръчката (обща стойност на поръчания Продукт + Разходите за доставка на Продукта) се предоставя след избор на начин на плащане и доставка.
6. Продавачът си запазва правото да променя цените на продуктите, посочени в ценовата листа. Промяната в цените не засяга Продукти, за които вече е направена Поръчка и/или Продукти, които вече са платени от Клиента.
7. Всички продукти, предлагани в Магазина, са нови и оригинални, без физически дефекти и са законно въведени на българския пазар.
8. Продавачът позволява плащане за Поръчката под формата на електронно плащане чрез услугата PayU - обработката на електронни плащания и платежни карти се предоставя от: PayU.pl - PayU SA със седалище в Познан (адрес на седалище: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Познан), вписан в регистъра на предприемачите на Националния съдебен регистър под номер 0000274399, регистрационни досиета, съхранявани от Окръжен съд за Познан - Нове Място и Вилда в Познан, акционерен капитал в размер на 4 000 000 PLN напълно изплатен, NIP (данъчен номер): 779-23-08-495.
§ 4 Поръчка
1. Поръчки могат да се правят през цялата година, 24 часа в денонощието, чрез уебсайта www.converse.bg.
2. За да направите поръчка, изберете Продукт от продуктовата категория, представена на сайта на Магазина и го добавете в Кошницата. Същото трябва да се направи и със следващите Продукти, които Клиентът възнамерява да закупи.
3. Кошницата представя: името на Продукта, неговата снимка, избраното от Клиента количество, цена на Продукта и общата стойност на избраните продукти.
4. Максималният брой Продукти от един и същ модел и размер, поръчани от едно лице, е 5 (пет) броя в една Поръчка. Продавачът си запазва правото да намали броя на поръчаните артикули Limited edition.
5. След добавяне на продуктите в Кошницата, изберете формата на доставка и начин на плащане, след което щракнете върху полето "Напред", за да преминете към етап: Фактура и данни за доставка.
6. Ако Клиентът има Профил в Магазина, той следва да влезе в системата чрез полетата за вход на етап „Вашите данни“, за да финализира покупката, след което да потвърди фактурата и адреса за доставка. Ако адресните данни трябва да бъдат актуализирани, щракнете върху полето „Нови клиентски данни“ и въведете нова информация. Ако Клиентът е влязъл в Профила си веднага след като е влязъл в уебсайта на Магазина, неговите адресни данни ще бъдат показани автоматично.
7. След предоставяне на адресните данни следва да се провери съдържанието на Кошницата и други детайли на Поръчката: адресни данни, начин на доставка и начин на плащане. Ако изискват корекция, щракнете върху полето "Връщане". Ако те са верни, щракнете върху полето „Купете сега“, след което Клиентът ще бъде пренасочен към уебсайта на платежния оператор, за да финализира плащането на Поръчката, след което ще получи потвърждение по имейл за извършване на поръчката.
8. Потвърждението за направена Поръчка съдържа подробна информация за направената Поръчка и номера, който следва да се използва при контакти с Продавача.
§ 5 Промяна или анулиране на Поръчката
1. След потвърждаване на Поръчката не е възможно да я променяте, но е възможно да я анулирате съгласно описания по-долу начин:
2. Клиентът има възможност да анулира поръчката, докато тя не бъде завършена и предадена на куриерската фирма. След като Поръчката бъде прехвърлена на куриерската фирма, вече не е възможно да анулирате Поръчката.
3. Анулирането на поръчката трябва да бъде изпратено до Продавача в електронен вид на адрес [email protected]. Тези разпоредби не засягат правото на Клиента да се откаже от договора в съответствие с разпоредбите на § 7.
§ 6 Изпълнение на договора
1. Под завършване на поръчката се разбира комплектоване на поръчаните продукти, подготовка на документи, опаковане и предаване на пратката на куриерската фирма.
2. Продавачът полага всички усилия, за да гарантира, че Продуктите, представени в Магазина, са винаги налични.
3. В изключително редки случаи на неналичност на Продукта/част от Продуктите, обхванати от Поръчката, Клиентът се информира за статуса на Поръчката по електронен път и се иска да вземе решение за начина на нейното изпълнение (частично изпълнение или анулиране на цялата Поръчка). В такава ситуация изпълнението на Поръчката ще бъде спряно до получаване на отговор от Клиента. При липса на отговор след 7 дни от датата на изпращане на запитването до Клиента, Поръчката ще бъде анулирана.
4. Условието за изпълнение на Поръчката е Клиентът да предостави коректен и точен адрес за доставка. Адресът за доставка трябва да се намира на територията на Република България и не може да бъде адрес на абонаментна пощенска кутия.
5. Продавачът си запазва правото да се откаже от изпълнението на Поръчката, ако данните, предоставени от Поръчителя във формуляра за покупка, са непълни или грешни. В този случай Продавачът ще върне парите на Клиента по същия начин, по който е извършено плащането.
6. Изпълнението на поръчката, направена в Магазина, започва в момента, в който плащането бъде преведено по сметката на Продавача.
7. За всяка Поръчка се издава фактура с ДДС.
8. Поръчките се обработват от понеделник до петък, с изключение на официални празнични и почивни дни. За официални празнични и почивни дни ще бъдат считани както определените такива за Република България, така също и определените такива за Република Полша в случай, че Продавачът се нуждае от съдействие на екип, работещ на територията на Република Полша. Поръчката ще бъде изпратена в рамките на 2 работни дни считано от получаването й.
9. След като Продавачът предаде пратката с Поръчката на куриерската фирма, Клиентът ще бъде уведомен за това по имейл и ще получи фактура и номер за проследяване на статуса на пратката с поръчката.
§ 7 Сключване на Договор за продажба, право на отказ от Договора
1. Договорът ще се счита сключен от момента, в който Клиентът получи потвърждението на Поръчката от страна на Продавача.
2. Съгласно договора Продавачът се задължава да изпълни Поръчката в съответствие със съдържанието на спецификацията на Поръчката в приемането на Поръчката, изпратено до Получателя.
3. Продавачът доставя Продуктите на Поръчителя на посочения от него адрес. Фактурата се изпраща по електронен път на имейл адреса, посочен от Потребителя в неговия Профил.
4. Поръчителят се задължава да приеме Продуктите и да заплати Цената, посочена от Продавача, заедно с всички Разходи за доставка на Продуктите.
5. В съответствие с приложимото законодателство, Клиентът, който е Потребител, може да упражни своето право на отказ от сключения договор от разстояние, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в рамките на 14 дни от датата на приемане на стоките от Клиента (получаване на пратката). По отношение на стоките, закупени от Магазина, Продавачът предлага срок от 30 (тридесет) дни от датата на приемане на стоките от Клиента (получаване на пратката) за упражняване от негова страна на законовото му право на отказ от сключения договор от разстояние.
6. За да спазите горепосочения срок, е достатъчно да изпратите заявление за оттегляне от Договора за продажба по електронна поща на следния имейл адрес: [email protected].
7. Образецът за отказ може да бъде намерен на следния линк: ФОРМУЛЯР ЗА ОТКАЗ (Изтегляне), както и ще ви бъде изпратен в имейла, в който ще получите фактура за Вашата поръчка.
8. В случай на упражнено право на отказ от договора от разстояние, договорът се счита за невалиден. Предоставеното от страните се връща в непроменено състояние, освен ако промяната не е била необходима в рамките на обичайното. Връщането трябва да стане незабавно, не по-късно от 30 дни от датата на получаване от Магазина на Формуляра/Заявлението за отказ от договора.
9. Върнатият продукт трябва да бъде опакован по начин, който гарантира липсата на повреда на пратката по време на транспортиране. Продуктът трябва да бъде върнат с оригиналния етикет и да включва всички налични към него аксесоари. Заедно с Продукта, Поръчителят следва да предостави попълнен Формуляр за отказ от договора от разстояние, който се изпраща към фактурата, или да изтегли образеца, предоставен под линка в точка 7 по-горе, или в друга писмена форма – недвусмислено волеизявление за отказ от договора, съдържащо поне: номер на поръчка и/или фактура, дата на покупка, данни за адрес на Клиента, телефонен номер, имейл адрес, номер на банкова сметка за връщане на цената на продукта.
10. Клиентът носи отговорност за намаляването на стойността на Продукта в резултат на използването му по начин, който надхвърля необходимото за установяване на естеството, характеристиките и функционирането на Продукта.
11. Инструкции за подготовка и изпращане на връщане можете да намерите на: https://www.converse.bg/faq/vrushta или в имейла, съдържащ документа за продажба, изпратен от [email protected].
12. Възстановяването на сумата, произтичаща от стойността на Продуктите и всички разходи по доставката им до Клиента, ще се извърши в рамките на 14 дни от датата на получаване на заявлението на Клиента за отказ от Договора за продажба.
13. Продавачът може да задържи връщането на сумата, която трябва да се възстанови, до получаване на Продуктите, изпратени от Клиента, или до получаване от Клиента на доказателство за връщането им, в зависимост от това кое събитие настъпи първо.
14. Ако Клиентът е направил разходите за доставка на връщаната Поръчка до Продавача, в случай на отказ от Договора за продажба, те ще бъдат напълно възстановени на Клиента (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Клиента начин за доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Продавача).
15. Възстановяването на сумите за Продукта/Продуктите, както и направените от Клиента разходи за доставка, ще бъде извършено по същия метод, който Клиентът е избрал за плащане на Поръчката.
§ 8 Рекламация на продукта
1. Всеки продукт, закупен в Магазина, е покрит от гаранцията на Продавача при условията, посочени в Гражданския кодекс.
2. Продавачът трябва да достави продукта без дефекти.
3. По-специално, Клиентът има право да подаде рекламация, ако:
4. Рекламацията се подава в писмена форма включително под формата на съобщение по електронна поща. За разглеждане на рекламацията не е необходимо да доставите обратно на Продавача продукта, предмет на рекламацията, като в такъв случай е достатъчно да изпратите уведомление за рекламация (свободен текст, съдържащ данните по-долу) на имейл адрес [email protected] заедно със снимки, на които е представен продуктът, предмет на рекламацията, копие от документа за покупка, номера на поръчката и описание, съдържащо следните данни:
5. Клиентът може да подаде рекламация, използвайки образеца на Формуляра за рекламация Формуляра за рекламация. (Изтегли)
6. Ако за разглеждане на рекламацията е необходимо Продуктът да бъде доставен на Продавача, рекламациите на такива Продукти, закупени в Магазина, се правят чрез изпращане на стоките обратно по пощата или по куриер, за сметка на Продавача, на следния адрес:
ORBICO SP. Z O.O.
WWW.CONVERSE.BG – Complaints Department (Отдел за рекламации)
SPB bud. B
Ul. Chorzowska 150
40-101 Katowice
7. Обстоятелството дали Продуктът следва да бъде изпратен обратно на Продавача за разглеждане на подадена рекламация, се преценява от Продавача след запознаване от негова страна с подаденото от Клиента оплакване и посочената в него информация.
8. Продуктът, предмет на рекламация, и формулярът за уведомяване за рекламация трябва да бъдат внимателно опаковани и защитени от възможни повреди по време на транспортиране.
9. Продавачът не приема колети, изпратени "за взимане от офис".
10. Продавачът ще отговори на искането на Клиента незабавно (когато конкретното искане е от такова естество, което позволява незабавна реакция), но във всички случаи не по-късно от 14 дни от получаване на Продукта, предмет на рекламация. Отговорът на рекламацията ще бъде изпратен на посочения от Клиента електронен адрес или по друг предоставен от него начин.
11. Клиентът, който упражнява правата по гаранцията, се задължава да изпрати дефектиралия артикул на адреса на Продавача, посочен в т. 6 по-горе.
12. Ако Продавачът не възрази на подадената от Клиент рекламация в 14-дневен срок от датата на получаването й, се счита, че рекламацията е призната за основателна.
13. Продуктите, продавани от Продавача, могат да бъдат покрити от гаранцията, предоставена от производителя на Продукта.
§ 9 Отговорност за спазване на договора
1. Прилагат се разпоредбите на § 9 само при Клиент, който е Потребител.
2. Ако Продуктът не е в съответствие с договора, Клиентът може да поиска:
a. Поправка на продукта или
b. Замяна на продукта.
3. Рекламация за неспазване на договора следва да бъде направена в писмен вид. Продавачът препоръчва да изпратите рекламация на следния имейл адрес: [email protected] преди да върнете продукта (за целта можете да използвате Формуляра за рекламация и прилагайте процедурата, описана в § 8). Рекламацията трябва да включва:
a. Име на продукта, размер и код;
b. Обстоятелства, при които е възникнал дефектът/щетата, по-специално вида и датата на разкриване на дефекта/щетата;
c. Посочване на конкретно действие, което желаете да се предприеме: ремонт или замяна;
d. Дата на доставката на продукта;
e. Данни за контакт на жалбоподателя.
4. Продавачът отговаря на рекламацията по начина, по който е подадена, в 14-дневен срок от датата на получаването й.
5. Клиентът предоставя Продукта, подлежащ на ремонт или замяна, на разположение на Продавача. Продавачът получава Продукта за своя сметка.
6. Клиентът не е длъжен да заплаща за нормалното използване на Продукта, който впоследствие е заменен.
7. Ако Продуктът не е в съответствие с договора, Клиентът може да подаде заявление за намаление на цената или отказ/разваляне от/на договора, когато:
a. Продавачът е отказал да поправи или замени Продукта;
b. Продавачът не е успял да поправи или замени Продукта;
c. Несъответствието на Продукта с договора продължава, въпреки че Продавачът се е опитал да го приведе в съответствие с договора;
d. Липсата на съответствие на продукта с договора е достатъчно значима, за да оправдае незабавно намаление на цената или оттегляне от договора;
e. От заявлението или обстоятелствата на Продавача става ясно, че той няма да приведе Продукта в съответствие с договора в разумен срок или без неоправдано неудобство за Клиента.
8. Искането за намаление на цената или отказ от договора може да бъде подадено в писмена форма на адреса на Продавача или на имейл адрес: [email protected] (за целта можете да използвате Формуляра за рекламация). Заявлението трябва също така да посочва номера на банковата сметка, на която ще бъде върната равностойността на Продукта, предмет на рекламация, ако Продавачът приеме рекламацията и намали или ефективно се откаже от договора.
9. Искането за намаление на цената или отказ от договора за продажба трябва да съдържа:
a. Данни за връзка с клиента;
b. Име на продукта, размер и код;
c. Датата на доставка на продукта;
d. Посочване на причината за упражняване правото на рекламация, избрана измежду основанията, посочени в разп. 7 по-горе;
e. Искане за намаление на цената на Продукта, заедно с посочване на намалената цена на Продукта, или искане за отказ от Договора за продажба. Потребителят може да посочи с каква сума да бъде намалена стойността на Продукта, но решението за нейния размер е на Продавача съгласно приложимото законодателство.
10. Продавачът връща на Клиента дължимите суми в резултат на упражнено право на намаление на цената незабавно, не по-късно от 14 дни от датата на получаване на заявлението за намаление на цената.
11. В случай на отказ от договора, Клиентът незабавно връща Продукта на Продавача за негова сметка. Продавачът връща цената на Клиента незабавно, не по-късно от 14 дни от датата на получаване на Продукта или доказателство за връщането му.
12. Продавачът възстановява цената, като използва същия метод на плащане, използван от клиента, освен ако той изрично не се е съгласил на различен метод на връщане, който не включва никакви разходи за него.
§ 10 Замяна на продукта
1. Ако Клиентът желае да замени Продукта (в случаите, когато Продуктът няма дефект), той трябва да упражни правото си на отказ от сключения Договор за продажба за съответния Продукт (съгласно правилата на § 7, т. 5), след което да направи нова Поръчка за друг Продукт.
§ 11 Кодове за отстъпка
1. Магазинът предоставя възможност за организиране на промоционални кампании, в които клиентите ще могат да направят покупка с код за отстъпка.
2. Кодовете за отстъпка предоставят отстъпка за избрани продукти от Магазина и не могат да се комбинират с други кодове за отстъпка.
3. При отказ от договора относно Продукта, за който е предоставена отстъпка с промоционален код, през периода на промоцията, Клиентът няма право на т.нар. възстановяване на отстъпката при покупка на различен размер от същия модел, ако промоцията е приключила.
4. Неизвършването на плащане по време на промоционалния период е равносилно на отказ от извършване на поръчка при промоционални условия; в такава ситуация Клиентът не получава потвърждение за извършване на поръчката и не може да изисква изпълнението на такава поръчка при промоционални условия, ако промоцията е приключила.
§ 12 Защита на личните данни
1. Информация относно обработката на лични данни от Продавача можете да намерите в Политиката за поверителност, достъпна на адрес: https://www.converse.bg/privacy-policy .
§ 13 Бюлетин
1. Услугата се състои в изпращане на бюлетин безплатно по имейл с информация за текущи оферти, промоции и разпродажби. Услугата е достъпна за всички потребители на Магазина без необходимост от регистрация.
2. За да получава имейл съобщения под формата на бюлетин, Потребителят на Магазина въвежда своя имейл адрес във формуляра за абонамент, достъпен на Портала. След изпращане на попълнената форма за абонамент за Бюлетин, потребителят незабавно получава по електронна поща на посочения в регистрационната форма имейл адрес потвърждение за сключването на договора за предоставяне на услугата Бюлетин с искане за потвърждение и активиране на услугата. Активирането става чрез избор на пренасочване към уебсайта на Магазина, който е включен в изпратения имейл.
3. Потребителят може да се отпише от бюлетина по всяко време, като щракне върху съответната връзка, предоставена в долния колонтитул на всеки имейл, съдържащ бюлетина.
4. Всеки абониран потребител получава еднократен уникален код за отстъпка -15%, изпратен по електронен път на посочения от потребителя e-mail адрес.
§ 14 Заключителни разпоредби
1. По въпроси, които не са обхванати от настоящите Общи условия, се прилагат разпоредбите на полското законодателство. Въпреки избраното приложимо законодателство, това не лишава Потребителя от защитата, призната му въз основа на разпоредбите, които не могат да бъдат изключени при сключване на договор между Продавача и Потребителя, по силата на закона, който съгласно съответните регулации, би се използвал при липсата на избор на приложимото право.
2. Продавачът може да промени Общите условия в случай на:
3. Клиентите ще бъдат информирани за промяната в Правилника чрез публикуване на изменената му версия на уебсайта на Магазина най-малко 7 (седем) дни преди датата на влизане в сила на промените. В срока по предходното изречение изменената версия на Правилата ще бъде изпратена на Потребителите по електронна поща.
4. Разпоредбите на приложимите към момента правила се прилагат за споразумения за продажба, сключени преди датата на влизане в сила на новите разпоредби.
5. Потребител, който не е съгласен с промяната в Правилата, може да се откаже от Профила (да прекрати договора за предоставяне на електронни услуги) по начина, посочен в § 2, ал. 9.
6. Всеки клиент може да използва извънсъдебни методи за разглеждане на рекламации и предявяване на искове. В тази връзка е възможно.
7. Продавачът се стреми споровете с Потребителя да се решават на първо място по приятелски начин, в случай че тази форма не успее, компетентен за разрешаване на спорове е съдът, който е компетентен съгласно приложимите разпоредби.
8. В съответствие с Правилника на Европейския парламент и на Съвета № 524/2013 от 21 май 2013 г. Продавачът предоставя електронна препратка към платформата за ODR: ec.europa.eu/odr. ODR платформата е, наред с други, източник на информация за формите на извънсъдебно разрешаване на спорове, които могат да възникнат между търговци и потребители.
9. При спорове между Продавача и физическо лице, което не е потребител или юридическо лице, териториално компетентен е съдът по седалището на Продавача.
10. Актуалната редакция на Правилника е в сила от 18 декември 2024 г. г.